Liverpool Football Club

Comments

  • SDoofus
    6430 posts Big Money Move
    Nah, I am so close to giving up on Keita. I bigged him up so much to my United supporting friend irl and since then it's been injury after injury after injury. It almost feels like we never even signed him.
  • Couchy
    9572 posts League Winner
    Pxul_ wrote: »
    Sooner he gets back the better

    Not trolling here but has he even had a good game for you!? Don’t remember him ever having a stand out game.
  • Wyojasond
    14794 posts Has That Special Something
    Couchy wrote: »
    Pxul_ wrote: »
    Sooner he gets back the better

    Not trolling here but has he even had a good game for you!? Don’t remember him ever having a stand out game.

    He really came on late last year. Think he had like 3-5 goals in a 5 game stretch for us before he got injured against Barca and him going out changed that whole game for us. The talent is there.....just need to see if the body can hold up.
  • SDoofus
    6430 posts Big Money Move
    Couchy wrote: »
    Pxul_ wrote: »
    Sooner he gets back the better

    Not trolling here but has he even had a good game for you!? Don’t remember him ever having a stand out game.

    Definitely. He was brilliant against Burnley away, IIRC. I think he was great against Bournemouth at home too, I remember a really nice "hockey" assist with the outside of his boot. He always looks really good to me when he plays, tbh, but he just can't stop getting injured.
  • Pxul_
    9628 posts League Winner
    Couchy wrote: »
    Pxul_ wrote: »
    Sooner he gets back the better

    Not trolling here but has he even had a good game for you!? Don’t remember him ever having a stand out game.

    He had a few really good games at the end of last season. He was really coming into his own. In the games against Huddersfield and Southampton he played great and showed ya why we spent the money to bring him in. Sadly injuries have ruined this.
  • Keitas shown flashes of brilliance every time he's played for us. He's exactly what we're missing right now, he just glides past people effortlessly. Ran circles around verratti at anfield.
  • SDoofus
    6430 posts Big Money Move
    Keitas shown flashes of brilliance every time he's played for us. He's exactly what we're missing right now, he just glides past people effortlessly. Ran circles around verratti at anfield.

    What? :D
  • Pxul_
    9628 posts League Winner
    Who wants to tell him that he didn’t play at anfield?
  • Or was it away? Idk maybe not ran circles around him but I do recall him doing verratti dirty at some point B)
  • SDoofus
    6430 posts Big Money Move
    Pxul_ wrote: »
    Who wants to tell him that he didn’t play at anfield?

    :D

    Keita was an unused sub and Veratti didn't travel.
  • Wyojasond
    14794 posts Has That Special Something
    Or was it away? Idk maybe not ran circles around him but I do recall him doing verratti dirty at some point B)

    Came on as a sub in the loss against them, but I dont remember anyone having a good game that day 🤷‍♂️
  • Pxul_
    9628 posts League Winner
    Ah TB to when everyone thought @Elpistolero91 was a dupe of doofus😂
  • Or was it away? Idk maybe not ran circles around him but I do recall him doing verratti dirty at some point B)

    Came on as a sub in the loss against them, but I dont remember anyone having a good game that day 🤷‍♂️

    Ok let me just imagine he did then :D:D

    Point is he's a good player.

  • SDoofus wrote: »
    Pxul_ wrote: »
    Ah TB to when everyone thought @Elpistolero91 was a dupe of doofus😂

    I am not a dupe of @SDoofus, ffs.

    Edit: Wrong account.

    😂 the Utd lads heads we're gone, thought we were the same person. I've toned the trolling down now tho tbf, don't fancy another 2 month ban.
  • Wyojasond
    14794 posts Has That Special Something
    Or was it away? Idk maybe not ran circles around him but I do recall him doing verratti dirty at some point B)

    Came on as a sub in the loss against them, but I dont remember anyone having a good game that day 🤷‍♂️

    Ok let me just imagine he did then :D:D

    Point is he's a good player.

    😂😂 yeah we can all agree on that. I knew as soon as he went to AFCON this was gonna happen though.

    Only 24, so still has a chance to bounce back, but yeah I think we all know it’s not looking great for him
  • SDoofus
    6430 posts Big Money Move
    edited August 2019
    SDoofus wrote: »
    Pxul_ wrote: »
    Ah TB to when everyone thought @Elpistolero91 was a dupe of doofus😂

    I am not a dupe of @SDoofus, ffs.

    Edit: Wrong account.

    😂 the Utd lads heads we're gone, thought we were the same person. I've toned the trolling down now tho tbf, don't fancy another 2 month ban.

    :D Same. Can't believe I missed being here for the best part of the season.
  • Wyojasond
    14794 posts Has That Special Something
    😂 he needs to start hitting them like that in games instead of trying to place everything. Guy has had so many good looks get blocked the last few games because he doesn’t put his boot through the ball.

  • Wyojasond
    14794 posts Has That Special Something
    Van Dijk saying in an interview Firmino is the best player he’s ever played with.

    Saw VVD is set to get a big pay raise soon too. About to sign a new contract that will double his wages to 250k a week. 😎
  • Mike
    10399 posts Has That Special Something
    Van Dijk saying in an interview Firmino is the best player he’s ever played with.
    Low bar
  • Pugzilla
    17329 posts World Class
    edited August 2019
    Happy with that lineup probably our strongest.

    Edit: Bar Ali
  • Pxul_
    9628 posts League Winner
    Ox > Hendo and I’d agree
  • Pugzilla
    17329 posts World Class
    Pxul_ wrote: »
    Ox > Hendo and I’d agree

    Reverse jinx, Hendo masterclass inbound.
  • Wyojasond
    14794 posts Has That Special Something
    Hendo has earned his spot with the more attacking role I’d say. Brings that energy and toughness we need.

    Now he just needs to learn to put his boot through the chances he gets 😂
  • Pietu
    7196 posts Big Money Move
    Need a big game from Salah and TAA!
  • SDoofus
    6430 posts Big Money Move
    Nervous, ngl.
  • LFC Simon 98
    19978 posts Club Captain
    SDoofus wrote: »
    Nervous, ngl.

    Man up
Sign In or Register to comment.