Weekend League Rewards Thread

Comments

  • Baker
    1501 posts Play-Off Hero
    Only had time for s1, Laporte as my pick (best for weeks) and a couple of informs which beats my usual 82s and 83s.
  • Campino
    27184 posts Player of the Year
    Stupid as this sounds I need to start finishing lower in rivals and the WL

    I don’t need anymore 55k’s Anymore regardless as I have 200 squad fitness and a ton of consumables. I need rare & non rare gold players now. 50ks and mega packs really
  • DarthGrowler
    14605 posts Has That Special Something
    Casemiro and nothing else of note
  • Scutch
    11226 posts Has That Special Something
    Campino wrote: »
    Stupid as this sounds I need to start finishing lower in rivals and the WL

    I don’t need anymore 55k’s Anymore regardless as I have 200 squad fitness and a ton of consumables. I need rare & non rare gold players now. 50ks and mega packs really

    During WL, you can sell squad fitness cards for around 1200 - 1400 coins. Easy 240k there, especially as you'll no doubt have hundreds (possibly thousands) of player fitness cards. Just takes longer to apply them all.
  • RoosGianni
    3257 posts National Call-Up
    Elite 3 paid out for the first time.

    tfbh573wo.jpeg

    bigvt3.jpeg

    32plzjsix.jpeg
  • Sercs
    18672 posts World Class
    Sirigu, Bellarabi, Dzeko (player picks)

    TOTW pack, sirigu and 2 discards

    100k saving for tomorrow
  • Campino
    27184 posts Player of the Year
    Scutch wrote: »
    Campino wrote: »
    Stupid as this sounds I need to start finishing lower in rivals and the WL

    I don’t need anymore 55k’s Anymore regardless as I have 200 squad fitness and a ton of consumables. I need rare & non rare gold players now. 50ks and mega packs really

    During WL, you can sell squad fitness cards for around 1200 - 1400 coins. Easy 240k there, especially as you'll no doubt have hundreds (possibly thousands) of player fitness cards. Just takes longer to apply them all.

    2167 consumables in the club

    This is gonna be painful
  • Currieman
    4954 posts National Call-Up
    sHuuuHD.jpg

    Finally! My first red player above 86 rated.

    4 weeks of G1 I get nothing. Back down to the depths of G2 and I get this!

    9 other packs and the only boards I got was Matuidi. Not that I can complain.
  • alex1987
    5549 posts Big Money Move
    G3 - Sterling & Getafe Mata
  • SGLT
    6192 posts Big Money Move
    G1, only 2nd time this year and possibly my worst picks yet

    Adams & Pizzi

    Not opened any packs yet
  • Scutch
    11226 posts Has That Special Something
    Currieman wrote: »
    sHuuuHD.jpg

    Finally! My first red player above 86 rated.

    4 weeks of G1 I get nothing. Back down to the depths of G2 and I get this!

    9 other packs and the only boards I got was Matuidi. Not that I can complain.

    Nice pull - the player almost everyone wanted! Tidied up too! ;)
  • Scutch
    11226 posts Has That Special Something
    Kizler wrote: »
    Currieman wrote: »
    sHuuuHD.jpg

    Finally! My first red player above 86 rated.

    4 weeks of G1 I get nothing. Back down to the depths of G2 and I get this!

    9 other packs and the only boards I got was Matuidi. Not that I can complain.

    Nice. See pogba is still missing since the PSG game though.

    :lol:
  • Scutch
    11226 posts Has That Special Something
    Do the red cards not get dynamic images? My Thiago silver is just his standard bonce shot.
  • Andybelfast
    10935 posts Has That Special Something
    Scutch wrote: »
    Do the red cards not get dynamic images? My Thiago silver is just his standard bonce shot.

    They do
  • Beroe
    454 posts Sunday League Hero
    Nothing from elite again. 83 is the best. No point of reaching ellite
  • TakeItSlow
    7360 posts Big Money Move
    Dante and some 82, lovely stuff.
  • Scutch
    11226 posts Has That Special Something
    Scutch wrote: »
    Do the red cards not get dynamic images? My Thiago silver is just his standard bonce shot.

    They do

    Cheers Andy. Thiago can stay then :lol:
  • Currieman
    4954 posts National Call-Up
    Scutch wrote: »
    Currieman wrote: »
    sHuuuHD.jpg

    Finally! My first red player above 86 rated.

    4 weeks of G1 I get nothing. Back down to the depths of G2 and I get this!

    9 other packs and the only boards I got was Matuidi. Not that I can complain.

    Nice pull - the player almost everyone wanted! Tidied up too! ;)
    :lol: Yeah it was such a mess haha.
    Kizler wrote: »
    Currieman wrote: »
    sHuuuHD.jpg

    Finally! My first red player above 86 rated.

    4 weeks of G1 I get nothing. Back down to the depths of G2 and I get this!

    9 other packs and the only boards I got was Matuidi. Not that I can complain.

    Nice. See pogba is still missing since the PSG game though.

    Amazing :lol: :lol:
  • LeonidasJB
    15028 posts World Class
    Worst rewards I have received.
    83 Turkish LG
    81 CB.
    Awful picks.
    Awful packs.

  • TakeItSlow
    7360 posts Big Money Move
    Not opening any of the packs till tomorrow, cmon people will power!
  • DutyHarry
    4914 posts National Call-Up
    Sirigu for S1
  • Ian_Ando08
    7574 posts League Winner
    TakeItSlow wrote: »
    Not opening any of the packs till tomorrow, cmon people will power!

    If your luck's in its in end of really open when you get
  • TakeItSlow
    7360 posts Big Money Move
    edited February 14
    Ian_Ando08 wrote: »
    TakeItSlow wrote: »
    Not opening any of the packs till tomorrow, cmon people will power!

    If your luck's in its in end of really open when you get

    I mean yes that's true, but its pretty irrelevant when we've got upgrades and OTW's coming out tomorrow. Would you rather pack an 85 Reus or an 88 Reus? For the sake of one day.
  • chaser2k15
    13516 posts Has That Special Something
    Ian_Ando08 wrote: »
    TakeItSlow wrote: »
    Not opening any of the packs till tomorrow, cmon people will power!

    If your luck's in its in end of really open when you get

    I wanted to take as many coins as possible in to tomorrow night. You will get more out of your coins if you open now then sell and buy back when the pack madness starts tomorrow night.
  • Andybelfast
    10935 posts Has That Special Something
    Scutch wrote: »
    Scutch wrote: »
    Do the red cards not get dynamic images? My Thiago silver is just his standard bonce shot.

    They do

    Cheers Andy. Thiago can stay then :lol:

    They are so glitched tho half the time they don't show lol
  • Pauldejong6
    6725 posts Big Money Move
    G3>E3
    Reds Casemiro and Osman
  • Redzed71
    121 posts Has Potential To Be Special
    Gold 3, usual rubbish,,Dante and Sirigu as red picks.
    Whoever said gold 2 and under is op talk bulls!
  • xciljw
    5022 posts Big Money Move
    Soon. #5 in the world, T100 rewards (we all know how lucky we are gonna get :lol: )

  • TakeItSlow
    7360 posts Big Money Move
    xciljw wrote: »
    Soon. #5 in the world, T100 rewards (we all know how lucky we are gonna get :lol: )


    Quite good red picks, but your packs were shocking :(
Sign In or Register to comment.