New Countries

Verdi42
347 posts Sunday League Hero
So Ghana, Morocco, Croatia and Qatar are now added to international teams. How about Senegal, Japan, South-Korea, Tunesia, ...? Why those for, and why all the others not?

Comments

• Russie
    1 posts Ball Boy
    Je pense qu'avoir supprimé la Grèce et la Turquie ça enleve des pays de l'Europe mineure, et c'est une erreur. Après au niveau des pays de l'Amsud remettez impérativement la Colombie, le Pérou, le Venezuela, la Bolivie, l'Equateur et pourquoi pas ajoutez le Paraguay. 3 pays : Argentine, Brésil, et Uruguay bien pauvre le contenu pour un continent riche d'histoires de vainqueurs d'anciennes coupes du monde. Vous incluez l’Islande en Europe, pourquoi ne mettriez-vous pas tant qu'à faire la Slovaquie ? Elle a autant de place. Le débat permanent : l'Algérie qui n'y est pas ? A mon avis les gars s'ils voudraient faire un match Maroc ou Tunisie contre l'Algérie, ils seront déçus que celle-ci n'y figure pas. L'absence remarquée des bafanas bafanas : Nelson ne serait pas content de voir qu'une forte équipe dans le monde de l'ovaleie soit absente du soccer.
    Messieurs les développeurs de grâce : mettez des nations comme citées ci-dessus : une soixante de pays c'est tout ce que je demande, je ne vous demande pas l'Estonie encore moins Andorre.
  • Verdi42
    347 posts Sunday League Hero
    Google translate, dude.
  • Can you add created player to national squads?
  • dmur
    72 posts Park Captain
    Kingyorel wrote: »
    Can you add created player to national squads?

Yes, go to edit teams, then national squads
  • BUY PROP MONEY BLANK ATM CARD--BUY PASSPORT, ID CARDS,DRIVER LICENSE AND CITIZENSHIP: [email protected]

Telegram: ‪+(237)-654-951-199

Whatsapp: +32 466 90 21 07

Website:......https://bestcostsuppliers.com/
  • Conceal
    49 posts Park Captain
    Verdi42 wrote: »
    So Ghana, Morocco, Croatia and Qatar are now added to international teams. How about Senegal, Japan, South-Korea, Tunesia, ...? Why those for, and why all the others not?

FIfa lose license from those country. They even lose Brazil and had to replace it with generic players. However, Fifa still own World Cup license so those team will reappear in World Cup mode but only that mode. Meaning that it will not available in offline mode and kickoff mode. So, your career mode shouldn't be affect that much.
  • BakerStreet
    65 posts Park Captain
    Why is Hojbjerg $8100 starting price and you can't adjust?

Bigger question is why do I have to post a question like this in a thread that's already started because, for whatever reason, this customer is not allowed to start a thread specific to his question.
Sign In or Register to comment.