88 and 85 squad for Ings....

β€Ή13
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Comments

  • King_Cantona77
    1633 posts Play-Off Hero
    They've lost the plot completely πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
  • Fifa_Hawk_85
    16676 posts World Class
    Card looks fantastic and is very reasonably priced imo. People will have tons of high rated fodder now.
  • Amargaladaster26
    10717 posts Has That Special Something
    And they upgraded him to 4*/4*. Why not Mertens? :(
  • Boysie91
    13792 posts World Class
    Looks decent
  • RedRogue
    257 posts Sunday League Hero
    Anyone got a pic?
  • Can’t see him playing to his stats but we shall see
  • Pow_patrol70
    330 posts Sunday League Hero
    Amazing card. 24 games 46 goals 27 assists
  • Fifa_Hawk_85
    16676 posts World Class
    RedRogue wrote: Β»
    Anyone got a pic?

    20200606-181116.jpg

    Upgraded to 4* 4*.
  • CheekyFreakOfTheWeek
    1255 posts Professional
    Card looks fantastic and is very reasonably priced imo. People will have tons of high rated fodder now.

    Exactly.

    No price on FutBin yet, but I'm pretty sure this will only cost 200k - 250k.
  • King_Cantona77
    1633 posts Play-Off Hero
    Card looks fantastic and is very reasonably priced imo. People will have tons of high rated fodder now.

    Exactly.

    No price on FutBin yet, but I'm pretty sure this will only cost 200k - 250k.

    Only?

    It would be 100K or less on the market.
  • Fifa_Hawk_85
    16676 posts World Class
    Card looks fantastic and is very reasonably priced imo. People will have tons of high rated fodder now.

    Exactly.

    No price on FutBin yet, but I'm pretty sure this will only cost 200k - 250k.

    Only 55 chem on the 88 squad aswell so cam throw all them high rated untradables in.
  • Fifa_Hawk_85
    16676 posts World Class
    Card looks fantastic and is very reasonably priced imo. People will have tons of high rated fodder now.

    Exactly.

    No price on FutBin yet, but I'm pretty sure this will only cost 200k - 250k.

    Only?

    It would be 100K or less on the market.

    Very doubtful for a prem card with them stats.
  • Boysie91
    13792 posts World Class
    Only thing he is missing is outside the foot or Finese shot traits.
  • CheekyFreakOfTheWeek
    1255 posts Professional
    Card looks fantastic and is very reasonably priced imo. People will have tons of high rated fodder now.

    Exactly.

    No price on FutBin yet, but I'm pretty sure this will only cost 200k - 250k.

    Only?

    It would be 100K or less on the market.

    WTF? You seem rather clueless lol.

    Prem, English, EPL, Striker, 4 Star/4 Star - no need to say anymore lmao.
  • TheMightyBee
    3893 posts National Call-Up
    Good card with sniper on, if he plays to stats it's great value.
  • shepj6
    1384 posts Professional
    Folk need to see past the name on the card with those stats had it been anyone else from a bigger club then it would be different.
  • Clemster
    918 posts Semi-Pro
    Immense! As a Saints fan I am buzzing!!!
  • OZero
    7466 posts League Winner
    You are ❀️❀️❀️❀️ clueless if you think this SBC is expensive.
  • King_Cantona77
    1633 posts Play-Off Hero
    edited June 2020
    Card looks fantastic and is very reasonably priced imo. People will have tons of high rated fodder now.

    Exactly.

    No price on FutBin yet, but I'm pretty sure this will only cost 200k - 250k.

    Only?

    It would be 100K or less on the market.

    WTF? You seem rather clueless lol.

    Prem, English, EPL, Striker, 4 Star/4 Star - no need to say anymore lmao.

    And you seem a bit rude.

    It's Danny Ings. An unfashionable striker from an unfashionable club. No way is he going for 200K on the market.
  • Fifa_Hawk_85
    16676 posts World Class
    OZero wrote: Β»
    You are ❀️❀️❀️❀️ clueless if you think this SBC is expensive.

    Seems very cheap to me tbh. Have the 88 squad done with untradables think I've enough in the club to do the 85 aswell.
  • sturges12345
    4507 posts National Call-Up
    it's a completely fair price
  • TheMightyBee
    3893 posts National Call-Up
    Better than birthday Hazard,
  • TheMightyBee
    3893 posts National Call-Up
    Better than birthday Hazard,
  • Jesusdinho
    887 posts Semi-Pro
    Card looks really good tbf. Then again out of all people it's Danny Ings getting a upgrade in both wf and skills.
  • sturges12345
    4507 posts National Call-Up
    Card looks fantastic and is very reasonably priced imo. People will have tons of high rated fodder now.

    Exactly.

    No price on FutBin yet, but I'm pretty sure this will only cost 200k - 250k.

    Only?

    It would be 100K or less on the market.

    WTF? You seem rather clueless lol.

    Prem, English, EPL, Striker, 4 Star/4 Star - no need to say anymore lmao.

    And you seem a bit rude.

    It's Danny Ings. An unfashionable striker from an unfashionable club. No way is he going for 200K on the market.

    Vardy goes for 400k an has 3* skills. Stop crying it's a fair price.
  • King_Cantona77
    1633 posts Play-Off Hero
    edited June 2020
    Card looks fantastic and is very reasonably priced imo. People will have tons of high rated fodder now.

    Exactly.

    No price on FutBin yet, but I'm pretty sure this will only cost 200k - 250k.

    Only?

    It would be 100K or less on the market.

    WTF? You seem rather clueless lol.

    Prem, English, EPL, Striker, 4 Star/4 Star - no need to say anymore lmao.

    And you seem a bit rude.

    It's Danny Ings. An unfashionable striker from an unfashionable club. No way is he going for 200K on the market.

    Vardy goes for 400k an has 3* skills. Stop crying it's a fair price.

    Vardy is also a favourite of the sweaties.

    Who's crying? I have no plans to do the SBC.

    Quit being a ❀️❀️❀️❀️.
  • AvalanJ
    1221 posts Professional
    Amazing card. 24 games 46 goals 27 assists

    :D
  • mypetfrog
    2290 posts Fans' Favourite
    Amazing card. 24 games 46 goals 27 assists

    πŸ˜‚
  • CaseyAnthony
    61 posts Park Captain
    Not that I mind it, but I could have sworn you said we wouldn’t see you in here in a weeks time, let alone the next day, sucks when you realize how deep the addiction is eh @Fifa_Hawk_85 πŸ˜‚
  • CheekyFreakOfTheWeek
    1255 posts Professional
    Card looks fantastic and is very reasonably priced imo. People will have tons of high rated fodder now.

    Exactly.

    No price on FutBin yet, but I'm pretty sure this will only cost 200k - 250k.

    Only?

    It would be 100K or less on the market.

    WTF? You seem rather clueless lol.

    Prem, English, EPL, Striker, 4 Star/4 Star - no need to say anymore lmao.

    And you seem a bit rude.

    It's Danny Ings. An unfashionable striker from an unfashionable club. No way is he going for 200K on the market.

    Jamie Vardy has very similar Stats but has 3 Star Skill Moves instead of the crucial 4 Star Skill Moves that Danny Ings has.

    Vardy, with 3 star skill moves, is 400k. 4 times what you say Ings would be on the Market.

    It's okay to admit you were wrong, you really didn't need to continue fighting your corner after you realised you were wrong.

    I'm off to "make a tent in the living room and eat dairylea". Goodnight :D
Sign In or Register to comment.