EA servers meeting

Dro_bro
171 posts Has Potential To Be Special
Clown #1 - “Ok guys let’s brain storm here. We need to be as useless as possible here so we can infuriate our consumers. Any ideas?
Clown #2 - “I think we should allow the servers to boot the players offline right at the end of their game. Preferably when they’re trying to compete obj. Also, during WL we should boot players off the servers who have at least 4 bars of connection when they’re winning. And then! We can give them an error message saying that We will be decreasing the amount of coins they receive from future wins” 😆😆😆
Clowns 1-100 “that’s a fantastic idea!!!”

I wonder if EA is hiring. I’ll sit around and do nothing at all and maybe things will improve.

Comments

• LAMOLEREPTILICUSLAMOLEREPTILICUS
    2:41 PM
    Buenos días o buenas tardes realmente sirve de algo quejarse a ea Sport ?? Porque yo he pasado el fin de semana perdiendo partidos por desconexión, con una fibra de 600 conectados por cable y solo la play y puertos abiertos y creo la incidencia y en el me respondió que lo único que pueden hacer es borrar el error y esa es ¿Mi compensación por un fin de semana de caos y rabia, vuelvo a decir o preguntar vale de algo esto?
    Bandera Cita · Me gusta
  • Dro_bro
    171 posts Has Potential To Be Special
    Probablemente no hermano. si lo piensa, EA se beneficia al desconectarnos. no tienen que dar tantas recompensas.
Sign In or Register to comment.