Sell CR7 to do Eusebio Sbc? Thoughts?

castleuy
63 posts Park Captain
HI guys!

What do you think about that? Cr7 is a machine but I'm thinking Eusebio could be fun to use. Cr7 is kinda boring ay some point.

Also tradeable VS untradeable, but at this stage of the game I don't think is a big issue.

Opinions?

Thx!

Comments

  • starfox1284
    1525 posts Play-Off Hero
    Id sell CR7 and not do a prime icon sbc. just my $0.02.
  • FerFuchsAke
    218 posts Sunday League Hero
    I Did this today, I’ll let you know how Eusebio is later today. Hopefully worth it as I’ve only 6k left after all of it... packs were awful
  • xFATAL
    4037 posts National Call-Up
    edited June 3
    Why not, Your coins become useless in a few months(Assuming your moving on to Fut 20) just have fun with them and enjoy using players you want to use. I did Eusebio SBC and he's so fun to use, Best player on my stacked fully Untradeable team.
  • D0lvl
    1410 posts Play-Off Hero
    Eusebio is fun with a tall/strong ST like cr7/Ibra/MVB.
  • castleuy
    63 posts Park Captain
    FB Ibra is the other St in a 41212(2). I would give it a go I think
  • futaddict79
    1574 posts Fans' Favourite
    Yes do it, hes like Ronaldo in every way but quicker and more agile- accept heading which is big thing, just make sure you have someone in your team who can head a ball for corners, cos you will miss that
  • Boommaametw3
    1661 posts Play-Off Hero
    Eusebio is good but cr7 is 100% better but if you wanna have fun go for it. Problem is Eusebio is untradable so if you get bored you are stuck with him.
  • If you need to score corners grab Ramos 95
  • joehuk
    3167 posts National Call-Up
    Eusebio is good but cr7 is 100% better but if you wanna have fun go for it. Problem is Eusebio is untradable so if you get bored you are stuck with him.

    This, I did Eusebio and tbh I can't seem to get on with him.

    Sold Cr7 to complete Cruyff don't regret one bit as he is incredible at CAM, but i do miss CR7 massively, CR7 & R94 were deadly upfront.

    currently 1m coins so CR7 is back on soon hopefully. (PC is 1.4m) and Eusebio will be benched.
  • Boommaametw3
    1661 posts Play-Off Hero
    joehuk wrote: »
    Eusebio is good but cr7 is 100% better but if you wanna have fun go for it. Problem is Eusebio is untradable so if you get bored you are stuck with him.

    This, I did Eusebio and tbh I can't seem to get on with him.

    Sold Cr7 to complete Cruyff don't regret one bit as he is incredible at CAM, but i do miss CR7 massively, CR7 & R94 were deadly upfront.

    currently 1m coins so CR7 is back on soon hopefully. (PC is 1.4m) and Eusebio will be benched.

    Bench Eusebio?? Jesus hmm
Sign In or Register to comment.