The Squad Building Challenges *I LOVE LEAGUE SBCS* Appreciation Thread *IT'S SEPTEMBER!* 🦖🏀🦎 🌫⛅

Comments

  • Grown93
    3548 posts National Call-Up
    BagelBlue wrote: »
    Quality
    S9R4qeW.jpg

    He plays for a different team now right?

    Yep, Udinese
  • BagelBlue
    731 posts Semi-Pro
    BagelBlue wrote: »
    Quality
    S9R4qeW.jpg

    He plays for a different team now right?

    Yeah he does.
    Seen people mentioning Genoa and Parma so checked my club for them players. Bonus.
  • WFCBagnall
    72010 posts Moderator
    DaftPunk wrote: »
    When is the patch likely? Need to finish La Liga so I can at least get Real Madrid done again in the next refresh.

    Tuesday
  • Arsenalfan97
    7773 posts League Winner
    I want prime ballack sbc back :(
  • WFCBagnall
    72010 posts Moderator
    I want prime ballack sbc back :(

    You can have mine if you want.
  • SupaNoodle1990
    26078 posts Player of the Year
    Gyan_33 wrote: »
    I just hate how these content creators can say "nobody cares about that Tadic". Well, I'll tell you what mister Nep. Actually there's loads of people interested in players like Tadic. They are just not the in the small percentage of this community who play hardcore competitive FIFA all day. It would be lovely if people could just decide for themselves if they're interested in a card instead of one bloke just saying "oh he doesn't have 99 all stats, nobody cares". I for example couldn't give a single **** about another Mané, Son or Van Dijk.

    Spot on.
  • Arsenalfan97
    7773 posts League Winner
    WFCBagnall wrote: »
    I want prime ballack sbc back :(

    You can have mine if you want.

    I’ll take him thx pogba is dreadful :D
  • Cantona84
    7498 posts League Winner
    WFCBagnall wrote: »
    I want prime ballack sbc back :(

    You can have mine if you want.

    I’ll take him thx pogba is dreadful :D

    At least you only have to deal with his inconsistency and dreadfulness in a game...
  • Sanchezzzz
    4024 posts National Call-Up
    Idek wrote: »
    FIFA-19-FUT-Hub-In-Menus-85.jpg

    When I started R9 2 weeks ago I didn't think I'd complete him till TOTS, now I've already got him and Dinho

    Got about 100k and 84's as my highest untradeables that aren't in my team left, not sure what I'm gonna do from here cos I'm not really bothered about any more icons

    Guessing this is from sbcs and rewards ? That’s some serious grinding if so congrats!
  • Idek
    10840 posts Has That Special Something
    Sanchezzzz wrote: »
    Idek wrote: »
    FIFA-19-FUT-Hub-In-Menus-85.jpg

    When I started R9 2 weeks ago I didn't think I'd complete him till TOTS, now I've already got him and Dinho

    Got about 100k and 84's as my highest untradeables that aren't in my team left, not sure what I'm gonna do from here cos I'm not really bothered about any more icons

    Guessing this is from sbcs and rewards ? That’s some serious grinding if so congrats!

    Yeah I keep undervaluing how much I have left it seems, easy to tell now though because there's so little left :D
  • Ulook92
    13692 posts Has That Special Something
    My Mbappe is on 360k with just over 3 mins left. Someone rich please dont let it go for under 490k :(
  • Falafelmonster
    4832 posts National Call-Up
    Ulook92 wrote: »
    My Mbappe is on 360k with just over 3 mins left. Someone rich please dont let it go for under 490k :(

    How much did it go for?
  • DutyHarry
    4967 posts National Call-Up
    Ulook92 wrote: »
    My Mbappe is on 360k with just over 3 mins left. Someone rich please dont let it go for under 490k :(

    Damn, too late, I would have put some bids on it to bump his price.
    How much did he go for?
  • Sixtech
    2996 posts National Call-Up
    Ulook92 wrote: »
    My Mbappe is on 360k with just over 3 mins left. Someone rich please dont let it go for under 490k :(

    Dont worry Mbappe is a very popular player.

    @Idek Well if you did R9 and Ronaldinho i guess you need Pele next.
  • DutyHarry
    4967 posts National Call-Up
    Best player from Real Madrid sbc: Donnaruma, my pack luck this weekend, sheesh... :joy:
  • Crossland
    8379 posts League Winner
    TIF Mbappe incoming ?
  • Falafelmonster
    4832 posts National Call-Up
    Crossland wrote: »
    TIF Mbappe incoming ?

    For sure
  • Pughy30
    26372 posts Player of the Year
    TOTS is gonna be nuts if your defence isn't up to standard the likes of TOTS Reus and Mbappe are gonna be a nightmare to deal with
  • Futfanatic
    13936 posts Has That Special Something
    Ran through pro league again, refresh was cheap, lost like 5k, then went through the good ones, got to 10k profit, untill Kortrijk came along:

    xujthj.jpeg

    Yessss
  • Idek
    10840 posts Has That Special Something
    TOTS Mbappe probably still gonna be a 95 I would guess
  • BagelBlue
    731 posts Semi-Pro
    I can't bring myself to complete Huesca 😭
  • EddieFicio
    21950 posts Club Captain
    Florenzi is really good btw
  • DutyHarry
    4967 posts National Call-Up
    Futfanatic wrote: »
    Ran through pro league again, refresh was cheap, lost like 5k, then went through the good ones, got to 10k profit, untill Kortrijk came along:



    Yessss

    Nice, completed Pro league twice this weekend, best cards were Ruffier and a shadow chem style. :(
    I think I refreshed it more than 20 times and never got anything decent from it.
  • RoosGianni
    3309 posts National Call-Up
    Another run through La Liga, Kompany as best.

    Did it 3x times now, no walkouts... (2x IF Rafa, Dzeko and Kompany)

    At least i have 3 high rated cards to submit :lol:
  • Gyan_33
    31350 posts National Team Captain
    Honestly don't understand why there wasn't a player SBC today
  • EddieFicio
    21950 posts Club Captain
    Gyan_33 wrote: »
    Honestly don't understand why there wasn't a player SBC today

    Trying to get the fiends bored enough to do de ligt
  • Futfanatic
    13936 posts Has That Special Something
    DutyHarry wrote: »
    Futfanatic wrote: »
    Ran through pro league again, refresh was cheap, lost like 5k, then went through the good ones, got to 10k profit, untill Kortrijk came along:



    Yessss

    Nice, completed Pro league twice this weekend, best cards were Ruffier and a shadow chem style. :(
    I think I refreshed it more than 20 times and never got anything decent from it.

    It’s pretty cheap to refresh isn’t it, I’m gonna refresh it again! I didn’t get much from it apart from that godin, one huesca goalkeeper and cam, an Empoli keeper, Fekir and Kepa.
  • WFCBagnall
    72010 posts Moderator
    SumoTrading on Twitter who used to leak all the stuff has died :cry: RIP
  • Crossland
    8379 posts League Winner
    What does the counter on the packs tab go up to when your stacking packs,I thought it stopped at 30 but I've gone over that now ?
Sign In or Register to comment.