Cristiano Ronaldo - red, yellow or nothing?

Tornado31619
20611 posts Club Captain
Don’t understand how that was even a foul tbh
There might have been contact but it was minimal

Cristiano Ronaldo - red, yellow or nothing? 70 votes

Red
35%
SlawterJayyThunderlalalaRUS_PreDaToRPintOfMagennisManutellibbergerJohnDoePughy30Floschie80DutchcaliberCh1chashevyoNikiSmithWS100889shepj6Edward220967Johnsrnmays1Vflagship 25 votes
Yellow
21%
Agent VZRK94ShaneWooly1203Mr. SoperTheonlywayisS6SanderFCM4YONkcichrisGoalGiantAFC_95alanrudyBugayokoDinksyFletz22 15 votes
Nothing
42%
Fliiip__Boysie91Oliver PowellMaradonaxXCAMARAXxPVFCB97xDClancyZambo9Recobaserrer7letsfifa10Rolls-reus96zago33WiggyJayLackosweatnexesstarTornado31619oneskyworldClaret_n_blue_bloodOfficerJimlahey 30 votes

Comments

  • Tornado31619
    20611 posts Club Captain
    Nothing
    Dammit, why did the yellow option have to be blue lol
  • mdizzl3
    12417 posts Has That Special Something
    Nothing
    Dammit, why did the yellow option have to be blue lol

    Haha

    Nothing for me, he was just trying to get past.
  • Slawter
    3937 posts National Call-Up
    edited June 2018
    Red
    Looks like an intentional attempt to whack him to me, only difference is he didn't really make the contact on the player that it looks like he intended.
    I don't understand why the ref gave a yellow there though, you either give it as nothing or you send him off, there can't be a middle ground for something like that, just looks like the ref saying "uuuhhhh i dunno"

    Side note, interesting how of the first 5 "nothing" votes, 4 are Man Utd fans and one has no way to tell.
    Maybe i'm reading into that too much but i sense a hint of bias.
  • Gorda
    3447 posts National Call-Up
    Nothing
    Nothing that was silly, maybe a freekick but thats up for discussion.
  • GoalGiant
    1786 posts Play-Off Hero
    Yellow
    Ronaldo was definitely trying to provoke the Iran player, he deliberately ran into him waving his arms. Saying that, I don’t think he intentionally hit him but he was seeking to wind up the defender by running into him. Ronaldo is quite childish with his temper, Portugal didn’t get a foul they probably should of, so Ronaldo try’s to ‘avenge’ his team by distrusting the Irany
  • Dinksy
    2178 posts Fans' Favourite
    Yellow
    yellow, nothing too malicious about it, just caught him slightly.
  • JohnDoe
    11478 posts Has That Special Something
    Red
    imo
  • JayyThunder
    4954 posts Big Money Move
    Red
    He hit man in the face
  • Recoba
    4384 posts National Call-Up
    Nothing
    Nothing.
  • Tornado31619
    20611 posts Club Captain
    Nothing
    I did not expect the poll to be this close
  • Recoba
    4384 posts National Call-Up
    Nothing
    I did not expect the poll to be this close

    Haters bro.
  • Johns
    131 posts Has Potential To Be Special
    Red
    Slawter wrote: »
    Looks like an intentional attempt to whack him to me, only difference is he didn't really make the contact on the player that it looks like he intended.
    I don't understand why the ref gave a yellow there though, you either give it as nothing or you send him off, there can't be a middle ground for something like that, just looks like the ref saying "uuuhhhh i dunno"


    Side note, interesting how of the first 5 "nothing" votes, 4 are Man Utd fans and one has no way to tell.
    Maybe i'm reading into that too much but i sense a hint of bias.

    Indeed, a yellow card doesn’t make any sense in that situation.
  • Salama
    1305 posts Professional
    Nothing
    He didn't hit the man in the face. And you can't give a yellow card from VAR, it's red or no card.
  • Lackosweat
    6807 posts Big Money Move
    Nothing
    My boy Ronnie is da cover boy so he can get away with that B)

    He goat btw.
  • CharlieC
    7376 posts Big Money Move
    Nothing
    definitely not Red for me but that’s why decisions are so contentious because we all have our own opinion on fouls.
  • BitofaLiability
    744 posts Semi-Pro
    edited June 2018
    Nothing
    Its a yellow for the other guy. Complete simulation. I can't imagine how professional footballers can take theselves seriously with all the pathetic acting.

    The level of anguish these guys show for minor knocks... weak cowards
  • Claret_n_blue_blood
    16801 posts World Class
    Nothing
    just cos it's Ronaldo
  • CharlieC
    7376 posts Big Money Move
    Nothing
    just cos it's Ronaldo
    Yes, and that :lol:
  • Claret_n_blue_blood
    16801 posts World Class
    Nothing
    CharlieC wrote: »
    just cos it's Ronaldo
    Yes, and that :lol:

    ;)
  • letsfifa10
    1452 posts Play-Off Hero
    Nothing
    LOL, that's not even a foul
    just because it's cr7 people take notice
  • GoalGiant
    1786 posts Play-Off Hero
    Yellow
    I’m pretty sure that if it was any other player, you’d all be screaming Yellow or Red. Everyone’s just scared to say that Ronaldo was wrong and deliberate being malicious
  • Flamstead
    3236 posts National Call-Up
    Wheres the Arsene Wenger option?

    "I didn't see it"
Sign In or Register to comment.