1.6m to give me a chance in WL...

1
TonyPicasso
467 posts An Exciting Prospect
edited January 2018
I should be doing better with this but I just can’t beat the Martial/Jesus/Bakayoko teams consistently let alone the big boys, looking to fill that CM spot but would take other position suggestions as well. Personally looking at baby Gullit.

“Git good” comments welcome and deserved.

e5203c64edf839ada5316a9206ddb78e.png

Comments

  • Helloitsme2
    589 posts An Exciting Prospect
    Team is really meh
  • Pablunz
    62 posts Park Captain
    Prime petit is a game changer tbf and he’s surprisingly good at going forward.
  • Blarix
    20838 posts Club Captain
    Team is really meh

    Can we see your team?

    OP for 1.6 mill get 88 Petit and 87 Desaily and if you have some spare sell Larson get Crespo. Azpi needs to go

  • NoPosWow914
    707 posts An Exciting Prospect
    edited January 2018
    Get prime petit. Maybe change azpilicueta for someone taller
  • Helloitsme2
    589 posts An Exciting Prospect
    4321
    Overmars-suarez -messi
    Vidal baby Blanc Bakkayoko
    Alaba Boateng Bailey valencia
    Fährmann
    Change to 4312 with Messi as cam and bakayoko cdm thank me later also make sure to set your strikers to get in behind and your cam on free form and bakayoko to stay back
  • Blarix
    20838 posts Club Captain
    4321
    Overmars-suarez -messi
    Vidal baby Blanc Bakkayoko
    Alaba Boateng Bailey valencia
    Fährmann
    Change to 4312 with Messi as cam and bakayoko cdm thank me later also make sure to set your strikers to get in behind and your cam on free form and bakayoko to stay back

    what team do you have? pics only
  • Helloitsme2
    589 posts An Exciting Prospect
    Sell all your players and you should easily be able to afford it next upgrade would be if Vidal who feels much better then the nif
  • Helloitsme2
    589 posts An Exciting Prospect
    To lazy to post a pic but after in game changes
    If alessandrini potm sane
    Prime hernandez
    If Vidal bakayoko futmas herrera
    Alaba Boateng Bailey valencia
    De Gea
  • Timoner12
    5622 posts Big Money Move
    edited January 2018
    Have a pretty similar team and it’s not working out for me either
  • Blarix
    20838 posts Club Captain
    To lazy to post a pic but after in game changes
    If alessandrini potm sane
    Prime hernandez
    If Vidal bakayoko futmas herrera
    Alaba Boateng Bailey valencia
    De Gea

    lmao, how you gonna say his team is MEH when yours is actually worse. :joy:

  • Pablunz
    62 posts Park Captain
    Blarix wrote: »
    To lazy to post a pic but after in game changes
    If alessandrini potm sane
    Prime hernandez
    If Vidal bakayoko futmas herrera
    Alaba Boateng Bailey valencia
    De Gea

    lmao, how you gonna say his team is MEH when yours is actually worse. :joy:

    The fact he has IF Alessandrini speaks volumes :D
  • Carswell
    8271 posts League Winner
    Blarix wrote: »
    To lazy to post a pic but after in game changes
    If alessandrini potm sane
    Prime hernandez
    If Vidal bakayoko futmas herrera
    Alaba Boateng Bailey valencia
    De Gea

    lmao, how you gonna say his team is MEH when yours is actually worse. :joy:

  • M98H
    12915 posts Has That Special Something
    Pablunz wrote: »
    Blarix wrote: »
    To lazy to post a pic but after in game changes
    If alessandrini potm sane
    Prime hernandez
    If Vidal bakayoko futmas herrera
    Alaba Boateng Bailey valencia
    De Gea

    lmao, how you gonna say his team is MEH when yours is actually worse. :joy:

    The fact he has IF Alessandrini speaks volumes :D

    Not sure what you're implying to be honest.....
  • krambizzle
    345 posts Sunday League Hero
    Use Silver Players
  • DoD_Jester
    26338 posts Player of the Year
    Blarix wrote: »
    To lazy to post a pic but after in game changes
    If alessandrini potm sane
    Prime hernandez
    If Vidal bakayoko futmas herrera
    Alaba Boateng Bailey valencia
    De Gea

    lmao, how you gonna say his team is MEH when yours is actually worse. :joy:

  • S-Dog
    2401 posts Fans' Favourite
    Needs more Lozano
  • DoD_Jester
    26338 posts Player of the Year
    M98H wrote: »
    Pablunz wrote: »
    Blarix wrote: »
    To lazy to post a pic but after in game changes
    If alessandrini potm sane
    Prime hernandez
    If Vidal bakayoko futmas herrera
    Alaba Boateng Bailey valencia
    De Gea

    lmao, how you gonna say his team is MEH when yours is actually worse. :joy:

    The fact he has IF Alessandrini speaks volumes :D

    Not sure what you're implying to be honest.....

    Your team sucks, you obviously just went onto futhead and filtered by 'beast rating' :joy:
  • Blarix
    20838 posts Club Captain
    DoD_Jester wrote: »
    M98H wrote: »
    Pablunz wrote: »
    Blarix wrote: »
    To lazy to post a pic but after in game changes
    If alessandrini potm sane
    Prime hernandez
    If Vidal bakayoko futmas herrera
    Alaba Boateng Bailey valencia
    De Gea

    lmao, how you gonna say his team is MEH when yours is actually worse. :joy:

    The fact he has IF Alessandrini speaks volumes :D

    Not sure what you're implying to be honest.....

    Your team sucks, you obviously just went onto futhead and filtered by 'beast rating' :joy:
    DoD_Jester wrote: »
    M98H wrote: »
    Pablunz wrote: »
    Blarix wrote: »
    To lazy to post a pic but after in game changes
    If alessandrini potm sane
    Prime hernandez
    If Vidal bakayoko futmas herrera
    Alaba Boateng Bailey valencia
    De Gea

    lmao, how you gonna say his team is MEH when yours is actually worse. :joy:

    The fact he has IF Alessandrini speaks volumes :D

    Not sure what you're implying to be honest.....

    Your team sucks, you obviously just went onto futhead and filtered by 'beast rating' :joy:
    I think you got the wrong guy Dod :joy:
  • Maverick
    4874 posts National Call-Up
    "git gud"

    You don't have many META players so unless you're a very very good player, you'll probably suffer a bit. There's some good suggestions in here
  • DoD_Jester
    26338 posts Player of the Year
    Blarix wrote: »
    DoD_Jester wrote: »
    M98H wrote: »
    Pablunz wrote: »
    Blarix wrote: »
    To lazy to post a pic but after in game changes
    If alessandrini potm sane
    Prime hernandez
    If Vidal bakayoko futmas herrera
    Alaba Boateng Bailey valencia
    De Gea

    lmao, how you gonna say his team is MEH when yours is actually worse. :joy:

    The fact he has IF Alessandrini speaks volumes :D

    Not sure what you're implying to be honest.....

    Your team sucks, you obviously just went onto futhead and filtered by 'beast rating' :joy:
    DoD_Jester wrote: »
    M98H wrote: »
    Pablunz wrote: »
    Blarix wrote: »
    To lazy to post a pic but after in game changes
    If alessandrini potm sane
    Prime hernandez
    If Vidal bakayoko futmas herrera
    Alaba Boateng Bailey valencia
    De Gea

    lmao, how you gonna say his team is MEH when yours is actually worse. :joy:

    The fact he has IF Alessandrini speaks volumes :D

    Not sure what you're implying to be honest.....

    Your team sucks, you obviously just went onto futhead and filtered by 'beast rating' :joy:
    I think you got the wrong guy Dod :joy:

    I did indeed :joy: sorry @M98H
  • M98H
    12915 posts Has That Special Something
    DoD_Jester wrote: »
    Blarix wrote: »
    DoD_Jester wrote: »
    M98H wrote: »
    Pablunz wrote: »
    Blarix wrote: »
    To lazy to post a pic but after in game changes
    If alessandrini potm sane
    Prime hernandez
    If Vidal bakayoko futmas herrera
    Alaba Boateng Bailey valencia
    De Gea

    lmao, how you gonna say his team is MEH when yours is actually worse. :joy:

    The fact he has IF Alessandrini speaks volumes :D

    Not sure what you're implying to be honest.....

    Your team sucks, you obviously just went onto futhead and filtered by 'beast rating' :joy:
    DoD_Jester wrote: »
    M98H wrote: »
    Pablunz wrote: »
    Blarix wrote: »
    To lazy to post a pic but after in game changes
    If alessandrini potm sane
    Prime hernandez
    If Vidal bakayoko futmas herrera
    Alaba Boateng Bailey valencia
    De Gea

    lmao, how you gonna say his team is MEH when yours is actually worse. :joy:

    The fact he has IF Alessandrini speaks volumes :D

    Not sure what you're implying to be honest.....

    Your team sucks, you obviously just went onto futhead and filtered by 'beast rating' :joy:
    I think you got the wrong guy Dod :joy:

    I did indeed :joy: sorry @M98H

    @DoD_Jester no worries :joy:
  • TonyPicasso
    467 posts An Exciting Prospect
    Tbf everyone in my team (Overmars esp) are considered fodder for Prime Ronaldinho which I doubt I will be able to afford anyways. Either way some decent suggestions so thanks guys.
  • illinifan
    8676 posts League Winner
    SIF Mooy is very good
  • DaveSaves
    20137 posts Club Captain
    Pogba on the other side for long shots across the keeper
  • jonkero
    5221 posts Big Money Move
    Git g........ Joking ;) just buy bakayoko
  • TonyPicasso
    467 posts An Exciting Prospect
    Blarix wrote: »
    Team is really meh

    Can we see your team?

    OP for 1.6 mill get 88 Petit and 87 Desaily and if you have some spare sell Larson get Crespo. Azpi needs to go

    Did this and swept through the DKO in under 45 min... won’t mean s** come the real thing this weekend I’m sure.
  • Choepiechakie
    31570 posts National Team Captain
    First of all, go for a formation you like, and dont go for a sheep formation if it doesnt suit you
  • TonyPicasso
    467 posts An Exciting Prospect
    First of all, go for a formation you like, and dont go for a sheep formation if it doesnt suit you

    41212 is the most even performing for me as the link-up options between St’s and Cam has been the defining success facor, followed by 4231 narrow.

    Nice use of “sheep” tho
  • Cadey 5
    10470 posts Has That Special Something
    If you want the best chance or to use the most “meta” players

    Go

    Valencia baily Boateng Alaba
    Pogba Kante Vidal
    ADP
    Mbappe Jesus
  • SeanMurry
    154 posts Has Potential To Be Special
    Overmars at striker :lol:. Bought and sold him the other day after 15 games. His runs are good but his lack of skills and prowess that neymar has over him is missing. If you can get Hernandez 87.
Sign In or Register to comment.