The real SBC appreciation thread! - PAROLO

Comments

  • Nile_Base7
    83 posts Has Potential To Be Special
    Meh i find Marchisio better tbh
  • Romo2barber24
    2202 posts Fans' Favourite
    He is soooooo good. Probably my 2nd fave card this year
  • tauras
    3951 posts National Call-Up
    edited December 2016
    Raging I never got him hopefully boxing day their all back.
  • Libguy
    5380 posts Big Money Move
    Best SBC card - Hazard >>>>>>> 2nd place
  • LeonidasJB
    22576 posts Club Captain
    So, so good. Quality all round midfielder. Rocket long shots, good tackler, good passer, pretty good at winning aerial balls.
    So pleased I completed the SBC for him.

    That goal that's playing in the OP, is almost identical to his debut goal for me!!
  • LeonidasJB
    22576 posts Club Captain
    Nile_Base7 wrote: »
    Meh i find Marchisio better tbh

    Are you comparing Marchisio to NIF Parolo or SBC Parolo?
  • Brownie1524
    9172 posts League Winner
    LeonidasJB wrote: »
    So, so good. Quality all round midfielder. Rocket long shots, good tackler, good passer, pretty good at winning aerial balls.
    So pleased I completed the SBC for him.

    That goal that's playing in the OP, is almost identical to his debut goal for me!!

    The second I see any space in that sort of area I'm ready to shoot no matter what!
    @Libguy I don't count POTM ;)
  • COACH
    20547 posts Club Captain
    Meh...like a stiff with zero aerial ability. Not even tall...just 6 feet even...not a big presence at all on the field. De Rossi is a bigger presence than him...not even close.
  • Brownie1524
    9172 posts League Winner
    COACH wrote: »
    Meh...like a stiff with zero aerial ability. Not even tall...just 6 feet even...not a big presence at all on the field. De Rossi is a bigger presence than him...not even close.

    Maybe for your play style or formation but for me he's everywhere on the pitch. Makes tackles, throws people off the ball, creates great plays, and his shooting is top notch. DDR is great (nif) but he's a stay back and defend type of player in comparison.
  • Romo2barber24
    2202 posts Fans' Favourite
    COACH wrote: »
    Meh...like a stiff with zero aerial ability. Not even tall...just 6 feet even...not a big presence at all on the field. De Rossi is a bigger presence than him...not even close.

    I've scored 3 headers off corners with him. He has aerial ability
  • JR
    8219 posts League Winner
    Terrible for me
  • Uberman
    15740 posts World Class
    I just bang it whenever im in a good position within 30 yards of goal with him - Goal or a Corner is guaranteed
  • DtGodmage22
    7050 posts League Winner
    His solid fell off for me as of late but i know at anypoint he has a banger always scores late game tho his shooting is ❤️❤️❤️❤️. Butd
  • Bob_Dylan
    21308 posts Club Captain
    A bit disappointing for me so far
  • BackDaddy
    3322 posts National Call-Up
    Wish I had some coins when he came out, his nif is great
  • Libguy
    5380 posts Big Money Move
    LeonidasJB wrote: »
    So, so good. Quality all round midfielder. Rocket long shots, good tackler, good passer, pretty good at winning aerial balls.
    So pleased I completed the SBC for him.

    That goal that's playing in the OP, is almost identical to his debut goal for me!!

    The second I see any space in that sort of area I'm ready to shoot no matter what!
    @Libguy I don't count POTM ;)

    SBC Parolo just scored two for me in a 2-0 win so I'm all aboard the Parolo hype-train!
  • TacoDaPug
    522 posts An Exciting Prospect
    Can >
  • Brownie1524
    9172 posts League Winner
    TacoDaPug wrote: »
    Can >

    Too bad Emre CAN not shoot like Parolo.
  • TacoDaPug
    522 posts An Exciting Prospect
    TacoDaPug wrote: »
    Can >

    Too bad Emre CAN not shoot like Parolo.
    Thats a good joke. Havent heard it before.
  • Muzza11
    16999 posts World Class
    never tried him tbh but that goal above I have scored with normal Manolas LOL :P
  • ethnick
    5853 posts Big Money Move
    Parolo is a beast. one of the best midfielders in game
  • Romo2barber24
    2202 posts Fans' Favourite
    Muzza11 wrote: »
    never tried him tbh but that goal above I have scored with normal Manolas LOL :P

    Yeah but that wont happen every game. I scored a ripper outside the box with manolas but thats his only goal. Parolo will score that regularly as he has 92 shot power and 91 long shots.
    TacoDaPug wrote: »
    TacoDaPug wrote: »
    Can >

    Too bad Emre CAN not shoot like Parolo.
    Thats a good joke. Havent heard it before.

    As stated above. 92 shot power and 91 long shots. Although that can looks awesome as well
Sign In or Register to comment.