Classic International Heroes

Comments

  • Reus
    22225 posts Club Captain
    People getting hyped over Kaka... Only way you'll get him in a mildly decent squad is an all brazil one. If they linked to everyone I would be very hyped, but really not that fussed atm. Depending on the full 18.

    Probs be ridiculously overpriced as well

    Who cares

    It's kaka

    What a player he was at Milan
  • ORANGEeffect05
    19385 posts World Class
    People getting hyped over Kaka... Only way you'll get him in a mildly decent squad is an all brazil one. If they linked to everyone I would be very hyped, but really not that fussed atm. Depending on the full 18.

    Probs be ridiculously overpriced as well

    7 chem ain't no thang
  • WFCBagnall
    68581 posts Moderator
    People getting hyped over Kaka... Only way you'll get him in a mildly decent squad is an all brazil one. If they linked to everyone I would be very hyped, but really not that fussed atm. Depending on the full 18.

    Probs be ridiculously overpriced as well

    Kaka Vieira
    Carlos

    Boom.
  • Jfo88
    22592 posts Club Captain
    Agent VZ wrote: »
    Who do you boys think will make the European 18?
    Can think of casillas pirlo klose Schwein Lahm Buffon villa Torres iniesta robben totti off my head.
    People getting hyped over Kaka... Only way you'll get him in a mildly decent squad is an all brazil one. If they linked to everyone I would be very hyped, but really not that fussed atm. Depending on the full 18.

    Probs be ridiculously overpriced as well

    Can slot at striker easily with Neymar and any legend
    Screenshot-Original.png?sv=2014-02-14&sr=c&sig=u9tjBOUQjRP5Sav4Qx0UNw%2Fvjd0km7SgsCF1KT%2BOtKI%3D&st=2016-06-16T18%3A52%3A54Z&se=2016-06-16T19%3A57%3A54Z&sp=r&__gda__=1466107074_a2a020535efafbe3c27b5bf473616d15
  • Dan is Clutch
    23915 posts Club Captain
    I don't know why but I'm not even remotely interested by these cards.

    Yeah, you're nuts :trollface:

    I am. :joy:

    Might change my mind when I can see all cards and the stats. Hopefully a good new tourney as well or I just won't play at all. :joy:
  • FGseixas
    530 posts An Exciting Prospect
    If its for Copa America it should be only with players from Brazil, Argentina, Uruguay and maybe some from Chile, the winners and runners up from the last 20 years or more...
  • Reus
    22225 posts Club Captain
    Wonder what stats robinho had on fifa 07/08
  • Muzza11
    7866 posts League Winner
    what about this beast??? you can never forget him

    Lopez_zpszc6inrvr.jpg

  • Shane
    23803 posts Club Captain
    Predictions on Kaka's pace? He used to be rapid
  • ORANGEeffect05
    19385 posts World Class
    Muzza11 wrote: »
    what about this beast??? you can never forget him

    Lopez_zpszc6inrvr.jpg

    What a card, would be awesome.
  • Peter
    26887 posts Player of the Year
    Kaka pointless aswell tbh as he is getting a tots.

    I see a plus 2 max happening.
  • Muzza11
    7866 posts League Winner
    Peter wrote: »
    Kaka pointless aswell tbh as he is getting a tots.

    I see a plus 2 max happening.

    no IMO the TOTS should be lower as this is when he was in his prime
  • BcfcDale88
    3612 posts National Call-Up
    World Cup version of Klose and I'd probably sell up and build round him
  • Humma78
    2232 posts Fans' Favourite
    Muzza11 wrote: »
    what about this beast??? you can never forget him

    Lopez_zpszc6inrvr.jpg

    That card was a finishing machine.
  • Peter
    26887 posts Player of the Year
    edited June 2016
    Muzza11 wrote: »
    Peter wrote: »
    Kaka pointless aswell tbh as he is getting a tots.

    I see a plus 2 max happening.

    no IMO the TOTS should be lower as this is when he was in his prime

    Says who? Its a celebration of them in their prime, nothing to say they will have the stats of in their prime.
  • Muzza11
    7866 posts League Winner
    Peter wrote: »
    Muzza11 wrote: »
    Peter wrote: »
    Kaka pointless aswell tbh as he is getting a tots.

    I see a plus 2 max happening.

    no IMO the TOTS should be lower as this is when he was in his prime

    Says who? Its a celebration of them in their prime, nothing to say they will have the stats of in their prime.

    for example Kaka is not half the player he was a few years back, why would they make it +2 max it would be silly. BTW someone on twitter just confirmed its not +2 :P
  • DirtyDishFC
    11023 posts Moderator
    WFCBagnall wrote: »
    Reus wrote: »
    ha032742 wrote: »
    IamFrench wrote: »

    Prices will be high then even if they are in packs for a week.

    If they make a Rafa Marquez back in his Barcelona days level card, Kaka TOTY days, Maicon the same, etc. then packs will be slaughtered. Honestly I think this will be more popular than some of the TOTS.

    Also, since there is what 3 weeks left, including this release....could they do next the Rest of the World Heroes (Africa, Asia, Aussies,etc.)? Or you think they just do European?

    Might just be Europe for euros and Americas for copa

    Would make sense

    Then fifa 18 have world cup international heroes

    Fifa 17 will have throwback cards imo.

    A monthly 6 pack or something would be cool or one every week that is included in every TOTW would be cool.
  • Peter
    26887 posts Player of the Year
    Muzza11 wrote: »
    Peter wrote: »
    Muzza11 wrote: »
    Peter wrote: »
    Kaka pointless aswell tbh as he is getting a tots.

    I see a plus 2 max happening.

    no IMO the TOTS should be lower as this is when he was in his prime

    Says who? Its a celebration of them in their prime, nothing to say they will have the stats of in their prime.

    for example Kaka is not half the player he was a few years back, why would they make it +2 max it would be silly. BTW someone on twitter just confirmed its not +2 :P

    Someone on twitter said he thinks people will be happy, not quite the same.

    I would love some ridiculousoy big upgrades, just not convinced till I see it.
  • Muzza11
    7866 posts League Winner
    Peter wrote: »
    Muzza11 wrote: »
    Peter wrote: »
    Muzza11 wrote: »
    Peter wrote: »
    Kaka pointless aswell tbh as he is getting a tots.

    I see a plus 2 max happening.

    no IMO the TOTS should be lower as this is when he was in his prime

    Says who? Its a celebration of them in their prime, nothing to say they will have the stats of in their prime.

    for example Kaka is not half the player he was a few years back, why would they make it +2 max it would be silly. BTW someone on twitter just confirmed its not +2 :P

    Someone on twitter said he thinks people will be happy, not quite the same.

    I would love some ridiculousoy big upgrades, just not convinced till I see it.

    we will have to see ;)
  • WFCBagnall
    68581 posts Moderator
    Peter wrote: »
    Muzza11 wrote: »
    Peter wrote: »
    Muzza11 wrote: »
    Peter wrote: »
    Kaka pointless aswell tbh as he is getting a tots.

    I see a plus 2 max happening.

    no IMO the TOTS should be lower as this is when he was in his prime

    Says who? Its a celebration of them in their prime, nothing to say they will have the stats of in their prime.

    for example Kaka is not half the player he was a few years back, why would they make it +2 max it would be silly. BTW someone on twitter just confirmed its not +2 :P

    Someone on twitter said he thinks people will be happy, not quite the same.

    I would love some ridiculousoy big upgrades, just not convinced till I see it.

    He works for Ea.
  • Reus
    22225 posts Club Captain
    @Peter what's with the crusade

    Just let us believe ea won't screw this up
  • Whoman
    5305 posts Big Money Move
    BcfcDale88 wrote: »
    World Cup version of Klose and I'd probably sell up and build round him

    Would screw my small-little partnership up front and pair him with Icardi in my Serie A squad B) Have about 1 mio set aside for these cards, ready for anything :)

  • Peter
    26887 posts Player of the Year
    Muzza11 wrote: »
    Peter wrote: »
    Muzza11 wrote: »
    Peter wrote: »
    Muzza11 wrote: »
    Peter wrote: »
    Kaka pointless aswell tbh as he is getting a tots.

    I see a plus 2 max happening.

    no IMO the TOTS should be lower as this is when he was in his prime

    Says who? Its a celebration of them in their prime, nothing to say they will have the stats of in their prime.

    for example Kaka is not half the player he was a few years back, why would they make it +2 max it would be silly. BTW someone on twitter just confirmed its not +2 :P

    Someone on twitter said he thinks people will be happy, not quite the same.

    I would love some ridiculousoy big upgrades, just not convinced till I see it.

    we will have to see ;)

    We could Gerrard and Alonso with pace if I am wrong, so I hope I am!
  • mjs4p
    11036 posts Has That Special Something
    edited June 2016
    When in doubt, go with what makes EA the most money.

    Higher ratings=more packs opened=more money for EA

    Because of that, I expect some high ratings on these cards. No one is opening packs for an 84 Kaka! :D A 90+ rated Kaka...look out! ;)
  • Aarong222
    15389 posts Moderator
    2777f7412b40d8b5ad8ed6cfabe8be36.png
    485f5202493a0e7c7a9f46ae5c5a6f6d.png
  • Peter
    26887 posts Player of the Year
    Reus wrote: »
    @Peter what's with the crusade

    Just let us believe ea won't screw this up

    Not a crusade, like ive said, I hope I am wrong. I can just see a very blanket method used to upgrade everyone, maybe it will be TOTSesque and will be plus 5.

    I am just doubtful they are going to make as much effort as people are expecting.
  • jenksiee123
    20934 posts Club Captain
    Peter wrote: »
    Muzza11 wrote: »
    Peter wrote: »
    Kaka pointless aswell tbh as he is getting a tots.

    I see a plus 2 max happening.

    no IMO the TOTS should be lower as this is when he was in his prime

    Says who? Its a celebration of them in their prime, nothing to say they will have the stats of in their prime.

    During the Festival of FUTball, we will be regularly celebrating some of the best modern classic players via one-off hero items that will only be available for a limited time. These hero items feature much-loved active players with upgraded stats based on their performances in past international tournaments.
  • Peter
    26887 posts Player of the Year
    Aarong222 wrote: »
    2777f7412b40d8b5ad8ed6cfabe8be36.png
    485f5202493a0e7c7a9f46ae5c5a6f6d.png

    Im sort of thinking Suarez for his 2012 heroics
  • Reus
    22225 posts Club Captain
    Peter wrote: »
    Reus wrote: »
    @Peter what's with the crusade

    Just let us believe ea won't screw this up

    Not a crusade, like ive said, I hope I am wrong. I can just see a very blanket method used to upgrade everyone, maybe it will be TOTSesque and will be plus 5.

    I am just doubtful they are going to make as much effort as people are expecting.

    Yeah we know you think that

    At least let us dream for a few hours
  • MaddMike3711
    10773 posts Has That Special Something
    If Maicon's stats are good, I may have to sell TOTY Alves for him. :grimace:
Sign In or Register to comment.