OT - The Comic Book Shop: ENDGAME

Comments

  • CeeQue
    12484 posts Has That Special Something
    TaskMaster looking like Noob Saibot skip1.png
  • krakos000
    17643 posts World Class
    Everyone else is panicking buying food and toilet paper while I'm sat here checking every 30 minutes for news on Black Widow being delayed....
  • krakos000
    17643 posts World Class
    Its official now :'(
  • Reus
    23482 posts Club Captain
    Watching the 1994 animated spiderman series I watched as a kid on disney +

    Its aged much better than i was expecting
  • hoban95
    54456 posts Ballon d'Or Winner
    Reus wrote: »
    Watching the 1994 animated spiderman series I watched as a kid on disney +

    Its aged much better than i was expecting

    Iconic opening intro. Same as Batman & X-Men.
  • XxRichiexRichxX
    32942 posts National Team Captain
    Damn Ezra Miller out here choking people to the ground lmfao.
  • krakos000
    17643 posts World Class
    Damn Ezra Miller out here choking people to the ground lmfao.

    Omg I saw that :D
  • Low Ki
    12188 posts Has That Special Something


    Hats off to anyone who gets the reference in that tweet.
  • Jboom98
    304 posts Sunday League Hero
    Venom_Let_The_Be_Carnage_official_logo.jpeg
    Hmm I didn't really like Venom tried too hard to be a sci-fi film when it's actually a comic book action film everyone wants sequel to be called Venom:Maximum Carnage :+1: it's now coming out June 25 2021 the positive is Andy Serkis is Directing.
  • XxRichiexRichxX
    32942 posts National Team Captain
    Random thought.

    Avengers: Age of Ultron is probably the most underrated MCU film imho.
  • Apollo
    19018 posts World Class
    Bit of an out the blue question, but how do you think they'll write into the storyline where the Eternals have been all this time? What route do you think they'll go for why they didn't get involved during the Infinity Saga?
Sign In or Register to comment.